01 d’agost, 2012

Planejar Vancouver


Les expectatives davant un viatge els dies previs a marxar solen ser la causa i conseqüència de tots els problemes, dubtes i preguntes que un es formula. En moments com aquest val la pena agafar una bona llibreta, coronar una pàgina amb el destí en qüestió i començar per el principi.


Vancouver.
Una ciutat que em va fascinar temps enrere i que no dubtava que tornaria a visitar. Vaig estar buscant el moment fins a principis d'any quan, motivat per les ganes de viatjar i per un fantàstic espot publicitari, vaig decidir començar a planejar el viatge. 

L'anunci en qüestió el presentava l'agència d'idiomes EF per publicitar els seus cursos. Hi vaig caure de ple. El director és Gustav Johansson; la campanya: "Live the Language".
Vaig contractar un pack de classes d'anglès amb la mateixa companyia i, fins ara, no em puc queixar... ans al contrari! L'horari de l'escola és de matí, així que gaudiré de les tardes per fer turisme i dedicar temps a conèixer una mica més aquesta ciutat.



Per completar la campanya "viu l'idioma", mentre sigui allà compartiré casa amb una família... o més aviat una família compartirà la seva casa amb mi. La Malini, l'Alvi i les seves dues filles. Ara per ara, tot el que en puc dir és que viuen en una zona residencial a New Westminster. Estic ben impacient per conèixer-los.

Cada matí agafaré el SkyTrain per anar cap a l'escola, en un trajecte que aprofitaré per anar escrivint la crònica d'aquesta petita aventura. El nom del tren no es va escollir a l'atzar: es tracta d'un transport que efectua el seu recorregut majoritàriament per sobre de la ciutat.

Amb els bitllets d'avió sota el braç i un sobre de dòlars canadencs a la cartera, ara em toca fer front al pitjor repte: la maleta.


(fotografies de la darrera vegada)

6 comentaris:

M. Teresa ha dit...

Quina experiència t'espera! Vancouver és una ciutat encantadora i poder-hi passar tants dies ha de ser genial per arribar a conèixer tots els seus racons, passejar per l'Stanley Park o per la sempre animada Robson Street.
No sé si ja hi vas estar, però si no i tens l'oportunitat, agafa un ferry i arriba't a Illa Vancouver, la seva capital Victoria amb el seu ambient british, sé que t'encantarà.

Si no coincidim abans de que marxis, des d'aquí et desitjo molt bon viatge.

David Moragas Llevat ha dit...

Moltes gràcies Teresa! La veritat és que li tinc moltes ganes; amb tres setmanes explotant la ciutat, m'he proposat descobrir si realment Vancouver és una de les ciutats amb una millor qualitat de vida! Miraré de fer una visita a Victoria! L'altra vegada hi vam anar però només va ser un matí... i, efectivament, em va encantar!
Una abraçada!!

Àngels ha dit...

Ja tinc ganes de que marxis perquè així podré disfrutar de la lectura de les teves ,sempre enriquidores, vivències!

David Moragas Llevat ha dit...

Ja saps que m'encanta que les llegeixis! Ja no queda ni una setmana... i quedava tant lluny!

Anna. ha dit...

Two days left! Disfruta molt de l'experiència, ja tinc ganes de veure les fotos!! :)

David Moragas Llevat ha dit...

Gràcies little sis. En breus compartirem fusos horaris... ja en tinc ganes!