19 d’agost, 2012

Granville Island


A vegades em pregunto si Vancouver no va ser en un temps una d’aquestes ciutats tancades en una esfera de vidre amb aigua i partícules blanques que simulen la neu; els carrers nets, el clima perfecte, els somriures incondicionals... Fins i tot els vagabunds es fan estimar. La corona a aquesta estètica –en certa manera, força inquietant –se l’endú Granville Island.
 
Granville Island és una península i districte de la mateixa ciutat de Vancouver, refugiada rere el Granville Street Bridge. El que en un temps va ser una zona industrial, ara és un dels espots turístics més rellevants de la ciutat. El protagonista d’aquesta regió és el Granville Island Public Market.




 
De productes artesanals a aliments, passant per el salmó canadenc, la fruita i els dolços. On si no hauria pogut provar un dònut emplenat de mango? La sensació és plenament la d’un parc d’atraccions, però no ens hem de deixar enganyar: els habitants de Vancouver en fan un ús ordinari.



















 
La meva botiga preferida ha estat, sens dubte, una de barrets. De totes les mides i per totes les ocasions. El millor? Miles Davis com a banda sonora.







4 comentaris:

Àngels ha dit...

Quina explosió de colors!Aquest mercat et desperta tots els sentits.

Marcel Canals ha dit...

http://marcelcanals.blogspot.com.es/ No cal que el publiquis, simplement perquè sàpigues 1ue m'he fet un blog!
Que vagi bé David! ens veiem!

David Moragas Llevat ha dit...

És maco oi? Com em va passar amb el jardí xinès, té molt més encant si hi arribes des de la ciutat i camines per la illa fins trobar-lo. Em va fer molta gràcia veure stands que ja haviem vist temps enrere i fins i tot vaig provar de repetir algunes de les fotos. No em vaig estar de comprar allà esmorzar, dinar i aperitiu. Així , de passada, descanso una mica de menjar japonès. Avui arriba un nou estudiant a la família i estem tots molt emocionats.

Anna. ha dit...

Em quedo amb el dònut de mango! Realment aquesta ciutat sembla feta per tu! Quina serà la propera parada??