15 d’agost, 2012

Got there


A les 10 del matí pujava a l'últim vol d'aquesta petita aventura introductòria. Tenia l'esperança de seure al costat de canadencs natius per tal de començar a fer la boca aigua. En lloc d'això, m'ha tocat un jove de Califòrnia a l'esquerra i un home obès de Chicago a la dreta; no ha estat capaç de fer ni un mínim esforç per aixecar-se del seient. Això vol dir nou hores i mitja assegut, sense descans. 

Sembla impossible com una tasca tant sedentària et pot deixar tant exhaust. 
Afortunadament, el vol ha arribat sense cap mena de complicació. He agafat els dos Skytrains que tenia previstos per arribar a South Westminster i d'allà he caminat fins la casa. 

Em reservo els detalls de la cambra, la família i els meus companys per més endavant, quan el jet lag no faci de les seves. 
Això sí, no m'he pogut resistir de compartir la primera fotografia que he fet quan he arribat: les vistes des de la meva habitació. 

Per suposat, no se m'acut cap altre millor lloc on estar ara mateix. Tinc tres setmanes per descobrir la ciutat. 

Som-hi.