23 d’agost, 2012

De Stanley Park a Seattle


M'agradaria poder anar fent seguiment de tot al blog, però realment m'és impossible! A grans trets i per posar-nos al dia, avui fa exactament una setmana que vaig arribar a Vancouver (el temps vola). I em queden exactament 11 dies per tornar a casa (pànic: tant per veure!).




El divendres a la nit vam sortir de festa en un pub força conegut a la ciutat (Cambie). El dissabte vaig fer Granville Island (veure post anterior). Vaig passar el diumenge tombant per Stanley Park, el parc més famós de Canadà (també el més gran). Durant la setmana intento fer tantes activitats com puc, però a causa de les classes tinc el dia força ocupat. Ahir, per exemple, vam anar al cinema (per fi!). Aquí aquesta és concebuda com una activitat del tot corrent. Et demanen que et presentis a la sala una hora abans que comenci el film (de la qual mitja hora consisteix en comercials i tràilers d'altres films). I el preu mitjà de l'entrada és de $15, que equival a uns 12€ per una sessió corrent (el preu dels passis en 3D es dispara). Actualment preparo una escapada per aquest cap de setmana molt, molt especial. 




El meu grup de música preferit és Death Cab for Cutie. La banda es va formar a la ciutat de Seattle, als EUA. La cadena MTV va publicar no fa gaire un reportatge -acompanyat d'un mapa molt ben elaborat -sobre el pas del grup a la ciutat: els primers bars on van tocar, la botiga de música on van comprar els instruments, el primer apartament del cantant, la seva primera discogràfica... i fins i tot un restaurant temàtic. Amb altres paraules, una autèntica delícia per el fanatisme adolescent. 

Crec que no fa falta dir massa cosa més. 

He reservat una habitació d'hostal per dues nits al centre de Seattle ($100) i he comprat un bitllet d'anada i tornada en autobús (el viatge són tres horetes, $50 anada i tornada) per tal de fer la ruta sencera en tres dies i- de passada -visitar altres atractius turístics, com els edificis de la ciutat en sí o el primer Starbucks. 

Aniré penjant novetats de tot plegat. 
Fins llavors!




2 comentaris:

Àngels ha dit...

Precioses les fotos! Em fa molta il.lusió que per fi puguis anar a SEATTLE!!!!

David Moragas Llevat ha dit...

Era una tasca pendent!