20 de novembre, 2011

Barcelona



5 comentaris:

Alba ha dit...

Hey! Vaig trobar el teu blog quasi de casualitat i ja et segueixo! M'encanten els teus videos, jo també n'he fet algun, sobretot stop motions, i m'agradaria saber quin programa utilitzes tu per fer els muntatges. En fi... espero noves actualitzacions, molta sort!

David Moragas Llevat ha dit...

Gràcies!! Ara xafardejaré una mica pel teu bloc... ;) Faig servir el iMovie (programa de sèrie amb el mac) i el final cut (piratejat... xd). Ens anem llegint! Una abraçada.

Alba ha dit...

Acabo de veure un parell més de vídeos, i la veu en off queda perfecte, amb molta qualitat. Tens una veu molt maca, molt de ràdio, saps? Estic flipant amb el que fas.

David Moragas Llevat ha dit...

Ostres moltíssimes gràcies! t'ho agraeixo moltíssim, de debò.

Cristina ha dit...

Em posa tant aquest gra de les fotos...!