31 d’octubre, 2011

Un Ukelele, Insomnia, canvi d'hora i fred.

La calor no em senta bé. Gens. Per això en aquesta època de l'any, quan arriba el fred, tinc ganes de fer de tot; la qual cosa és força contraproduent perquè són aquests mesos quan arriba el major volum de feina. Avui porto un parell de coses.



Un curt, molt, molt curt. Insomnia.


Una cançó. Buterflies, Papallones. Fruit de l'última adquisició, un Ukelele que comença a donar els seus fruits.
Bon novembre i bona rebuda definitiva del fred. Creuem els dits perquè surtin rovellons i perquè aquest nou horari monstruós no ens alteri massa...

7 comentaris:

Marta Arjona ha dit...

M'encanta el curt David! Em recorda a una història que vaig escriure fa temps! Per cert, amb quin pgorama edites?

David Moragas Llevat ha dit...

Gràcies! Amb un molt precari iMovie. El final Cut és el primer de la carta als reis. A la uni també fem servir Premiere.

Carla Celda ha dit...

M'ha agradat molt el curt David :) que bé que puguis fer aquestes coses, m'encantaria tenir temps per mi i no tant per fer classes i demés! argg! felicitats crack, segueix així!

David Moragas Llevat ha dit...

Moltes gràcies Carla! ui, temps, d'això ens en falta a tots! gràcies per passar : )

galetta06 ha dit...

Que xulo el curt David!!! =) El blog cada vegada té més bona pinta :D Un petó artista!

Mifua Lee ha dit...

m'agrada...

Marina ha dit...

la cançó és preciosa:)