07 d’octubre, 2011

Octubre a BCN


Tres setmanes, descomptades nits i molta, molta feina després, recupero aquestes entrades regulars al bloc en que, en certa manera, em poso al dia amb mi mateix. 

Vida universitària. Tant comentada, esperada i ara tant a prop. 
M’aixeco al mig de Barcelona per començar vertiginosos dies d’exuberant inspiració. Camino 15 minuts per arribar a la facultat de comunicació Pompeu Fabra: una mena de “paradís de l’estudiant” (dins el que cap, no em mal interpreteu): el servei de préstec funciona, la biblioteca n’ocupa tres, les aules tenen un magnífic sistema de ventilació (ideal aquest octubrejuny) i la cafeteria bull d’activitat. Això últim no em sorprèn, ja havia sentit que una carrera universitària es cursa al bar. 

Les tardes són de feina, sempre respectant una bona dosi medicinal. 
I les nits... les nits són fascinants. Tres setmanes donen per fer un tastet d’aquí i un tastet d’allà: un parell de xiringuitos, una “Pompeu farra”, sortides espontànies i moltes pàgines de Moleskine. 
Miro de tres a quatre films per setmana, ometent els talls que ens posen a classe, és clar. 

En resum, la cosa funciona. 
Aquest octubre arriba carregadet. Es podria dir que tota l’activitat gira al voltant de dos esdeveniments: el concert dels Kooks el 23 d’Octubre i la visita al festival internacional de cinema fantàstic de Sitges pel film Melancholia de Lars Von Trier. 

Aniré penjant detalls de tot. Fins llavors, a reveure!

1 comentari:

caterina ha dit...

Magnífic blog, David! He llegit uns quants posts i enganxen. Les imatges a nivell visual són precioses. M'agraden aquells escrits, com el curtmetratge, que parlen de NY, ciutat que he visitat aquest estiu per primer pic i és una meravella, un altre món.

Te vaig seguint i enhorabona!