03 de setembre, 2011

Emmarcar una vida

Torno d'un dia molt llarg a Barcelona. Avui la missió ha estat tenir un primer contacte amb la meva futura habitació, anar a Ikea i personalitzar-la una mica! Encara no m'atreveixo a penjar el resultat perquè falta posar les fotos als marcs. El que sí que volia compartir són les imatges que ara em toca revelar.


La primera foto correspon a un fotograma del film Lost in Translation, escrit i dirigit per Sofia Coppola. M'agrada la pel·lícula, potser m'atreviria a dir que és una de les meves preferides. Però el que més m'agrada d'aquesta imatge és que és molt íntima, molt personal. Per això aquesta se'n va al bany, just al costat de la dutxa.


Potser alguns de vosaltres reconeixereu aquesta foto. La vaig fer aquest estiu a Nova York i el que podem veure és l'edifici que apareix a Friends, la meva sèrie preferida. Però no només per això he escollit aquesta imatge. La fotografia en sí mostra "un resultat" del que pot acabar sent la meva carrera: un guió televisiu, la creació d'un producte d'entreteniment. Per això aquesta és a un dels prestatges de l'escriptori. Motivació!


Aquesta altra porta text inclòs. Lost in Camera Obscura (o perdut a la cambra fosca, en català) és un relat que vaig escriure fa temps; la història parla d'un fotògraf perdut a diverses ciutats. El desenllaç passa a New York, sota el pont de Brooklyn, en un lloc semblant al de la imatge. Està posada a la capçal del llit (sense cap motiu en concret).


I finalment, una imatge molt lluminosa per la tauleta de nit. Aquesta fotografia reuneix, d'entrada, una de les meves cançons preferides. "I'll try anything once" ("I can see you in my bed" és part de la lletra de la cançó), dels Strokes. Però, a sobre, la va fer el meu fotògraf preferit, en Terry Richardson. La model és Kate Moss. I és clar, la temàtica en si s'adiu força al costat del llit.

Totes elles de temàtica molt urbana... crec que quedarà força bé!

2 comentaris:

Pol ha dit...

M'encanten totes les fotos David! Tinc el pressentiment que l'habitació estarà plena d'elements fotogràfics, quina enveja!

Marta Arjona ha dit...

M'agrada molt...és tot tan...simbòlic! A més... el predomini del blanc i negre fa que li donguin un toc retro especial.

Ara bé...la meva preferida sens dubte és la de l'edifici de Friends!