27 d’agost, 2011

Rowan Morgan, a New York citizen.


Entre el jet lag i la calor, el meu metabolisme encara no ha entrat en la dinàmica mediterrània. De fet, crec que em costarà força acostumar-me de nou a la rutina. I si he de ser sincer, no m'hauria fet res tornar a Nova York. Però tot viatge s'acaba, per trist que ens sembli.

Torno amb un record fantàstic de la ciutat. Feia cinc anys que havia tastat Nova York, però d'una manera molt diferent a la d'ara. Aquest cop, vaig dedicar una setmana sencera a experimentar. He pensat que aniré penjant detalls, fotografies i memòries en diferents entrades, perquè si ho hagués de fer tot en una no acabaria mai. Ara bé, no he pogut esperar a penjar el curtmetratge que he estat preparant.

Aconsello prémer el botó de "hd" (alta definició), posar-lo en pantalla completa i deixar-se emportar per la majestuositat del blanc i negre. L'he preparat amb molt d'amor per una ciutat encantadora, seguint la pauta que va utilitzar Allen a Manhattan. Hi ha qui ho considerarà un plagi. Jo només influències cinematogràfiques.
Deixo doncs la història de Rowan Morgan, un ciutadà novaiorquès.