25 d’agost, 2011

Perdut a la gran ciutat


Faig, desfaig, poso i trec. No és la primera vegada que manifesto el meu odi innat vers empaquetar la rutina, posar-hi una etiqueta i fer que voli d'un país a un altre. En aquest cas, al menys, no pateixo per mides o pès: no volo amb Ryanair. Tampoc pateixo per l'experiència de l'estiu passat: una setmana perdut per Kenya sense res més que una camisa, uns pantalons i unes esportives.
Me'n vaig a New York. La gran ciutat. La que mai dorm. La del hot dog.
M'enduc uns quants objectius. A part de, òbviament, visitar la ciutat i explotar la meva càmera a base de fotografiar de manera persistent qualsevol cosa que se'm posi davant; m'he proposat enregistrar tant de vídeo com sigui possible per: preparar un "Vlogging in NY" (com aquest) i posar vídeo a un petit text que presenta per títol "Rowan Morgan, un ciutadà novaiorquès".
Últims preparatius: acabar de forçar la cremallera per tal que tanqui la maleta, adonar-me que el raspall de dents ha quedat fora i tornar a començar.
A la tornada, més!