21 d’agost, 2011

Creperie Bretonne

El més lògic en aquest post seria penjar la direcció del lloc, però quan vaig sortir estava tant distret per culpa del molt-més-bo-del-que-t'imagines gust d'aquest crep:


que ni tan sols hi vaig pensar. El que sí que et puc dir és que està entrant al pallol des de la plaça de l'ajuntament, a Reus, i que el cartell que reposa sobre la porta és aquest:


El tracte: excel·lent. La relació qualitat-preu: molt bona. El local em va agradar força també, especialment el poupurri d'anuncis publicitaris vintage que penjen de les parets. El recomano. ****/*****




2 comentaris:

Arnau Castro ha dit...

Doncs tu! Quin local més ben decorat, només per les fotos que has penjat, mereix fer-li una visita!

A veure si m'hi passo un dia!

Marta Arjona ha dit...

Vaig estar dinant en aquesta creperia fa uns mesos i estic frisant per tornar-hi! Em va encantar! Vaig tastar les millors creppes (o galettes com ells diuen) del món, n'estic totalment segura :D