30 de juliol, 2011

Barraques Almoster. Crònica d'una nit d'estiu.

Barraques. Quin invent més simple i quin resultat tant efectiu. La primera vegada que vaig anar en un festival així va ser a Reus. Que el mateix format es traslladés al meu propi poble em va fer molta il·lusió. Després d'un parell d'anys d'experiència, les Barraques d'aquest estiu han estat innolvidables. Òbviament em vaig endur la càmera i vaig tornar amb molt, molt de material. He fet una petita tria d'instantànies que resumeixen el que va ser tot plegat; una petita crònica d'una nit d'estiu.

Sabates llestes. Es prepara una nit llarga. Surto de casa.
Fan incondicional del món de la poma. No ho vaig poder evitar.
Bongo Botrako. Molt, molt bons.
¡Chipirón!
Foto de la nit. Els indignats expressen el que ha acabat esdevenint el seu símbol d'aprovació davant la proposta de  la nova manifestació convocada. Mans en l'aire.
Gent. Els carrers d'Almoster plens.
S'acaba la festa, però no la nit. Moment de descans a l'aigua.
A poc a poc, d'imprevist, surt el sol.
I de sobte, s'alça entre els arbres...
Quarts de nou, toca dormir. Acabo la jornada de la mateixa manera que l'he començada.
El campament. Sentim una pluja molt fina a primera hora del matí. El final d'una gran festa!

2 comentaris:

Marta Arjona ha dit...

una molt bona sèrie de fotografies! m'agrada :D

David Moragas Llevat ha dit...

gràcies Marta, va ser una nit motl fotogènica!