24 de juny, 2011

Cambrils

Cambrils
Cambrils

Res com adornar les vacances (al menys, les que porto fins ara) amb una paella a Cambrils. Aquestes són algunes de les fotos que he fet. Sento la meva extranya inproductivitat post-selectivitat a l'hora d'escriure, però això d'entrar de ple en vacances em va deixar "off", per dir-ho d'alguna manera. Aquesta nit me'n vaig a barraques (podeu veure les fotos de barraques d'abans d'ahir) i demà començo el delicat, complex i complicat procés d'empaquetament, enmaletament... no hi ha verb que faci sonar l'acció més fàcil. Possiblement sigui el més feixuc d'un viatge.

Em queden un parell de dies a terres catalanes. No puc esperar a tornar al que, a poc a poc, començo a anomenar "segona casa"... Irlanda! Aquesta vegada no m'emporto mapes. Però espero poder fer cabre el portàtil i la càmera. La idea és traslladar la quotidianitat en un ambient més fred, més humid i més inspirador, i és que 23 dies donen per força!