07 de març, 2011

Hibèrnia, Irlanda i els polèmics 55x40x20cm

L'esport nacional; l'entreteniment estàndard.

Quan els romans, un cop havien conquerit Anglaterra, es van dirigir cap aquella illa, es van trobar un immens terreny gris, amb pluja i fred constant. No és d'extrenyar, doncs, que decidíssin posar-li de nom: Hibèrnia. La terra de l'hivern permanent.
Descomptats anys després, jo enceto un cúmul de pàgines de Moleskine amb el títol "Irlanda", esperant omplir-lo d'emocionants i càlides aventures: curiós i contradictori a la vegada. Interessant.

A menys de 24 hores d'agafar el vol, em trobo submergit en les habituals preguntes del pre-viatger: què m'enduc, com m'ho enduc i amb quina quantitat.
No facturem, i això ho facilita tot plegat. Tot i així, encara hi ha dubtes.

Ahir vam fer una mica de plànning de l'estada sencera. La intenció inicial era penjar un vídeo al blog sobre tot plegat, però els companys del youtube (com he dit en mil ocasions, el "you" poc compta) m'han esborrat la cançó de fons. Què hi farem.

En fi, és hora d'obrir la cremallera i començar el tradicional joc del tetris-de-roba. Com puc encaixar quatre dies d'infinites experiències en una maleta de rigurosos 55x40x20 cm?