31 de març, 2011

Me'n torno on va començar tot plegat.

CORK
LaBeauté
W, B, B.
The sun, in Cobh

Allà on va néixer l’obsessió per les terres irlandeses. On, en certa manera, vaig fer un canvi abismal. Vaig descobrir una alternativa a la vida que duia. On la inspiració sorgia de detalls insignificants les 24 hores del dia. En altres paraules, me’n torno a Cobh.
L’última vegada que hi vaig ser, l’estada va durar tres setmanes. Aquesta, es tracta només de dos dies. Ara bé, espero gaudir-los amb màxima intensitat; no me’n vaig a fer turisme, me’n vaig de boda! 

Espero tornar carregat de fotografies, però temo que entre una cosa i una altra cervesa no tingui prou temps... 

Aquesta setmana, tot i així, encara m’he de conformar amb els preparatius...

2 comentaris:

Arnau Castro ha dit...

Ostres tu, altre cop a Irlanda?

Només hi he anat una vegada i tinc moltíssimes ganes de tornar-hi. Hauré de convèncer algú per aquest estiu. Necessito veure camps verds i camins estrets altre cop!

David Moragas Llevat ha dit...

Aquesta vegada, però, es tracta d'una boda! Resulta que fa un parell d'estius vaig estar amb una família aquí, a Cobh, i ara la parella es casa; estic emocionadíssim!
Tant de bò puguis anar-hi durant l'estiu!