24 de febrer, 2011

Dotze dies. Dotze nits.

Dublin.

Final de trimestre i la condicional setmana d'exàmens; moment idíl·lic per il·lusionar-se amb les vacances que venen després... Es tracta d'una de les tres escapades a Irlanda programades aquest any. Cinc dies a Dublin, quatre amics i moltes ganes de provar-nos a nosaltres mateixos, demostrar de què som capaços. Es tracta de la primera sortida emancipada fora del país. En altres paraules, una autèntica aventura. 

Encara no hem tingut temps de planificar els horaris, però tant bon punt tingui més informació, l'aniré penjant. 
El que sí que coneixem és l'hostal (és clar). Es tracta del Camden Hall Hostel Dublín. Detalls que fan aquest hostal interessant: 
  • Una sospitosa àmplia varietat d'opinions; algunes negatives, altres de molt positives. Es destaca l'ambient d'oci que s'hi respira o la densitat de públic estudiantil. Interessant, m'agrada. 
  • Algunes de les principals característiques que es destaquen al web són: sala comuna, zona de BBQ i absència de toc de queda. Detall que el fa tres vegades més interessant tenint en compte que una de les activitats previstes és introduir-nos "in situ" a la cultura de pub irlandesa. 
  • Ens trobem a 4 minuts del Trinity college, 3 minuts del Stephen's green garden i 5 minuts de Temple Bar, l'arxiconegut pub de la ciutat. 
A tan sols 12 dies de començar el camí, no puc evitar, al menys, començar a escalfar... 

Què ens espera al país de la terra verda, el cel gris i la cervesa negra...?


5 comentaris:

martapino ha dit...

Serà genial!
En tinc unes ganes...:D

Arnau Castro ha dit...

Jo vaig anar-hi fa dos estius, i em va encantar: El paisatge, la gent, l'ambient... tot genial!

Hi vaig anar amb la família i clar, el tema pubs nocturns no el vaig tocar. Però tinc clar que hi he de tornar tan aviat com pugui,que dóna molt de si!

David Moragas Llevat ha dit...

jo hi vaig estar d'intercanvi fa un estiu i me'n vaig enamorar perdudament! Com tu dius, és tot: la gent, el paisatge, l'ambient, a cultura, la música... i fins i tot el clima! Només em va faltar posar-me de cap a la cultura "pub" perquè era menor...

Per cert! gràcies per posar-me al blogroll del teu blog. Quan pugui faré jo el meu també ;)

MTTJ ha dit...

Estic segura que això només és el començament i que l'experiència serà molt positiva. Tot i que aquests dies que sereu fora se'm faran eterns, és molt bonic veure com comenceu a volar sols.
Tant de bo a la vostra edat hagués tingut aquesta oportunitat. Aprofiteu-la

David Moragas Llevat ha dit...

Gràcies Teresa! possiblement a nosaltres l'estada se'ns farà molt curta, però intentarem aprofitar cada instant molt intensament! Estic content de que haguem tingut l'oportunitat de començar aquest camí; no només amb aquest viatge, també amb tots els que vindran!