01 de febrer, 2011

Music is My life

Avui ha estat un dia particularment improductiu. Bàsicament, perquè no em trobo al 100%. Em nego rotundament a dir que estic malalt; senzillament, no he pogut sortir de casa. Avui penjo un parell de fotos amb text que estic preparant per a substituïr un dels quadres de l'habitació (un dia he de penjar el muntatge de marcs Ikea que pengen a la paret...). No pensava comentar els CDs que hi aparèixen (perquè els vaig fotografiar només pel color) però ja que poso les imatges... A dalt, d'esquerra a dreta hi ha:
  • Harry Potter and the Chamber of Secrets Soundtrack: si, és un soundtrack i si, és música clàssica. Però John Williams em captiva. És un geni. Ideal per escriure relats breus, intensos i de contingut dens.
  • Ocean's Eleven Soundtrack, de David Holmes: brillant. Les peces porten a sobre els diàlegs que aparèixen al film. A més, hi ha un parell de cançons (que no són de Holmes) que valen molt, molt la pena. Una bona font d'inspiració.
  • Ocean's Twelve Soundtrack, de David Holmes: un altre del director. En aquest cas, hi trobem les peces originals. Totes elles brillants, netes, pulcres, elegants... Ideal pel dia a dia o, com en el cas anterior, per buscar-hi inspiració.
  • Saturday Night Fever Soundtrack, de Bee Gees: un altre soundtrack (és que és la zona dels soundtracks)
  • As I am, d'Alicia Keys: aquí comença l'apartat del R&B. Alicia Keys, no és el que sembla. És a dir, que deixa molt que desitjar.
  • Back to Black, d'Amy Winehouse: genial, brillant... No en cal dir res; el disc on Winehouse combina una mica de Soul, R&B, Jazz i Reggae.

There's music in my soul.

Em queda comentar els de la fotografia de sota (Razorlight, Franz Ferdinand, MGMT, Belle and Sebastian, Cat Power, Eels, Chris Walla...), però vaig a veure si em puc reanimar una mica amb una bona tassa de tè...