31 d’octubre, 2010

Un dia et compres una jaqueta, canvies l’hora al rellotge i sents fred quan obres la porta. El temps passa volant; fa dos dies començava l’estiu i d’aquí dos més canviarem d’any.
Ahir vaig fer la meva estimadíssima nova adquisició: un flash Nissin Di622 II per la càmera. Brillant. Espero poder anar fent proves i penjant resultats; però el Novembre es presenta com el mes més ple, més dens i complex.

Demà passaré sis hores en un tren direcció Múrcia. Aquesta vegada, es tracta de l’Associació Cultural Anna Maria Aparicio Pardo. Estic bastant emocionat pel que aniré fent aquests dies, però la simple idea de perdre sis hores al tren m’atemoreix. Dotze, comptant les de tornada.

Espero amb ànsia mitjans de novembre per l’esperadíssim concert de Vampire Weekend a Razzmatazz. I després d’això, el final d’un últim primer trimestre!
Novembre és també el més de les estrenes. Estrenes que porto esperant tota una vida. Parlo, per exemple, de Somewhere, de Sofia Coppola o la primera part de l’última de Harry Potter (sí, tinc 17 anys. Sí, sóc fidel seguidor de la saga).

Aprofito per recomanar un CD i, sobretot, desitjar una molt bona castanyada!

2 comentaris:

Alba Coco ha dit...

Sigo buscando el botoncito de castellano :)
A ver si hacemos esa reunion repelente :D

David Moragas Llevat ha dit...

Cierto. Deberíamos hacer ese evento tan pedante también. Gracias por visitar ell blog! :)