02 d’octubre, 2010

Get Back

CASIO F91W
 
Quan em vaig acomiadar d’aquest bloc i vaig començar-ne un de nou amb Tumblr, em vaig plantejar la idea de suprimir-lo. No ho vaig fer.
Un any i dos mesos més tard, em deixo emportar per les noves tendències i la filosofia del “tot allò d’abans, torna”. Si tornen els rellotges Casio F91W, les polaroid o els tallats dels 50, perquè no tornar a blogguejar al meu antic bloc?

10:47h. Dissabte. Octubre. 19ºC i 78% d’humitat. Escric el meu segon primer post oficial al bloc. Si em preguntessin els motius senzillament respondria que Blogger ha anat evolucionant (molt més a poc a poc que la resta), però finalment ho ha fet. Nous serveis, més opcions... Vaig pensar que la cosa començava a prometre de nou, i finalment he tornat.
Mantinc i mantindré el meu bloc a Tumblr (qui sap, potser un dia torno allà); durant aquest temps he intentat anar publicant en anglès. Ha estat útil; amb Tumblr, aconsegueixes seguidors com si es tractés d’un Facebook. Així que queda obert.
A poc a poc, aniré reformant aquest petit espai a blogger i afegint continguts: música, fotografia, cinema, tendències i simples escrits... A re, reveure!