07 de juliol, 2008

Tim Burton's David's Face


Ara que estic submergit en unes llargues vacances d’estressant tranquil·litat, tinc temps per a dedicar-me a altres entreteniments, com el següent.
Perquè avui dia, el retoc de fotografies més complex ja està a l’abast de tothom. Un pc/mac, photoshop i una mica d’imaginació són suficients per a passar una bona estona.
El personatge de la fotografia (jo) està basat en els caràcters de l’estil Tim Burton, una mescla entre “zombi” i realitat; queda molt irònic, molt artístic. El procediment es basa en: obtenció de material, retall de la part de la imatge que m’interessa, hi aplico els efectes, ombres, llums i difuminats, uns marcs amb degradat que no vira del tot a negre, i un estil de fotografia antiga amb aquest granulat tant característic.
La música que he decidit que acompanyi la fotografia, és de “The Eels”, titulada Flyswatter; diria un grup boníssim, però en realitat és el noi el que té aquest impressionant talent, creador d’una música que m’agrada molt, molt i MOLT.
Potser el ritme de les bateries és molt David Holmes, i l’estil de la melodia és molt Danny Elfman; potser per això m’agrada tant...
Bé, aquí deixo la foto!


(Fent clic aquí la veureu més gran. He tingut problemes amb la música, però si no es reprodueix la cançó, simplement fent flic al títol del post hauria de funcionar)