12 de juliol, 2008

Retalls de paper

Un dia, vaig escriure un sentiment. Un altre, el vaig redactar. I ho vaig fer més i més vegades. Però sovint, els meus redactats, escrits en simples i absurds retalls de paper queden absents a la memòria, o arxivats en caixes que només es troben en dies nostàlgics com el d'avui.
A vegades penso en castellà, altres en català, la meva llengua, i més difícilment, en anglès.
I dins de les múltiples maneres que l'ésser humà ha desenvolupat per a expressar els seus sentiments, la música, l'art visual... hi ha l'escriptura.
I quin lloc hi faig al meu blog, per a aquests simples retalls de paper, sense sentit, sense argument, sense fil, sense un nus i un desenllaç, simplement això: retalls de paper...
Dons aquí inauguro espai al blog: "Retalls de paper", el meu racó per a deixar aquells escrits que un dia van ser redactats, i espero que mai s'esborrin.
Sovint acompanyats per la música que jo esric, deixo aquí aquests simples escrits.
__________________________________________________________
Aquesta ampliació de la primera versió de l'entrada "Retalls de Paper" la escric perquè una mica després de començar aquest nou projecte, em vaig adonar de que potser la monotemàtica britànica, anglesa o simplement aquest estil tan anglès, abundava als meus escrits.
Així que he creat un blog nou, que forma part del muraguilles, però el reservo a aquests petits redactats, que no porten enlloc. Deixo aquí dons, The London's 15 times.