09 de juliol, 2008

Meet the Eels: essntial Eels 1996-2006



Em vaig enamorar de la seva música amb temes com "I need some sleep" o "Royal Pain". Des de llavors, aquests sons m'acompanyen, em porten, i en general, com molts i molts altres, m'ajuden a créixer i a caminar el dia a dia.
La primera vegada que els vaig sentir va ser a les pel·lícules de "Shrek" (si, si, sóc un fanàtic d'aquesta trilogia, qu aviat ja en seran 4...).
Llavors vaig descobrir aquest nou cd que havien tret, i va ser com una mena de missatge, una aparició: "Meet the Eels"; i quin millor títol, per a conèixer a aquesta gent.
Vaig descobrir des de llavors, que no són "aquesta gent", és ell, que es fa anomenar Mr. E, (Mark Oliver Everett), el qual, potser fruit de les seves ensopegades per la vida, crea uns sons, melodies, en fi, peces excel·lents, amb un to d'aquest dur, misteriós, però seguint sempre la línia estilística del Rock alternatiu (o més aviat Indie).
I això, que des de fa un parell de mesos, no em trec aquestes cançons del cap, i he cres oportú posar-ne algunes de les que, personalment, més m'agraden.
I no és només que m'agradin, és que m'encanten.
- Novacaine for the Soul .


(em pregunto si existíssin aquestes aspirines, es vendrien en sacs?)

-Losing streak.

- My beloved monster (ooh, genial!)


-Flyswatter.


-Royal Pain.

-Trouble with dreams.
(l'orgue d'aquesta última és sensacional al moment que fa el solo, queda molt acertat)

...i n'hi hauria moltes més, però aquestes són ja molt bones, per mi. No he pogut solucionar lo de la música encara, i utilitzo un altre servidor, però quan pugui afegeixo les cançons que no he trobat.
I de nou, recomano molt i molt aquest cd recopilatori per a conèixer aquests temes i altres igual de bons...
(CURIOSITAT: al cd hi ha l'enganxina de "explicit", com al cd de l'Amy Winehouse, crec que està una mica exagerat, la veritat...)

5 comentaris:

Patrícia ha dit...

Daviiiiiiiiiiiid:)
Estic fent proves des d'info!
ahahah
Avere com surt el meu nom,
si amb Patrícia Escuté o amb nowornever.xx

Patrícia ha dit...

Vaaaaaaaale, amb Patrícia -.-"

Patrícia ha dit...

Hola? :)
xddddxdd
Aquest missatge es llegeix aqui
o només el pots llegir tu?
ahhahaah

Patrícia ha dit...

Vale, ja paro!
ahaha
Ho sento, borrels si vols!
Esqe estavem fent proves amb la Miri! ahhaha^^"

Anònim ha dit...

juju