24 d’agost, 2007

Com devia ser James Bond a la meva edat? Young Bond: “Misión Silverfin”.




Segurament, si mai ens haguéssim preguntat com eren “Superman”, “Spiderman” o fins i tot “Radiactivoman” ens hagués resultat senzill, però i James Bond? Com devia ser el famós agent secret del MI6? Astut, intel•ligent, patós, potser inexpert?
Fàcil, la resposta la trobem a: “Young Bond, Misión Silverfin (las aventuras del joven James Bond) de Charlie Hugson, editorial destino. Un cocktail “agitado, no removido” que ens reviurà les aventures del jove a la meva edat. La primera història de la saga, i de fet en castellà l’única, ens explica com James Bond s’enfronta amb un home, amb una impressionant ànsia de poder, fins a tal punt de torturar persones violentament... Un llibre molt emocionant a l’estil de Harry Potter amb 347 pàgines incitants.

“James miró a ambos chicos directamente a los ojos, y se dio cuenta de que ya no le daban ningún miedo. Después de todo lo que había vivido, aquellos dos simios grandotes no significaban nada para él. Se había enfrentado a horrores reales y había temido por su vida. ¿Qué eran para él aquellos dos? Al fin y al cabo, no eran más que críos. Como él. Un poco más grandes, quizá, pero críos, y los críos nunca más volverían a asustarle.

-Si me vuelves a poner una mano encima –dijo James, con tranquilidad-, te la rompo, y luego te romperé el brazo.”


Realment, molt recomanable, gaudiu-lo!

5 comentaris:

xelyy d la slva ha dit...

dvidddd jajaja sk la celiaaa x)

qe taL?

me pxat ehh

un dia tnim qe qedaaa ((ma sembla qe pdre cuntrula el riure)) ia no ma fa mal la bocaa x resss jaja. posa lu dl tiburon dls ousss!!

ia mnire pxann

ptonsss

xely
[+] smP.tstimuuu
dvid

X;

Guillem and Vandellos ha dit...

Molt Xulo noi

Guillem and Vandellos ha dit...

Es un bon tema, la teva musica de puta mare, et vas inspirar en els Muraguillus un grup de roc del 1794???????
Llastima que desdel meu ordinador no ho puc sentir.

Darío ha dit...

Ola moragues com va tot?
Molt xulo el blog. Ara be aixo del 007 a la meva edad??? n o pillo.
jo tmb estva am el guillem
o a dit de broma xa saps, em sembla molt originality la idea del blog moraguilles music k sapigues k apollem en lo de el teu blog. Sort!! Si vols bots estem aqui!!!

David Moragas Llevat ha dit...

EEis! soc jo, el David!
Buueen n esperava q passésiu x aqui, la veritat, gràcies jej

vaig començar el blog ja faràa un parell d'anys, i l averitat és que el tinc molt abandonat, però de tant en tant...

de debò, gràcies per passar i comentar!