15 de desembre, 2006

Comença una nova etapa

Portava ja molt de temps sense escriure res, i això no podia ser. Després de passar uns mesos amb el servei de fotolog (www.fotolog.com/muraguilles_7) vaig descobrir que no era del tot de fiar. I tot i que es presenten pots casos com el meu, la meva antiga conta es va esborrar de cop i sense motiu. Així que vaig passar uns dies més amb una nova conta, però ja no escrivia amb tantes ganes, amb desil·lusió. Per altra banda, no podia deixar així tirat al blogger, i com que ara em coincideixen les dos coses, dons aquí estic, escrivint de nou, començant una nova etapa al meu petit món, al muraguilles. El que està clar és que deixaré d’escriure com si fos un diari, de notícies actuals i altres. Ara m’agradarà més escriure sobre les meves opinions, més des del meu punt de vista, si. Espero que aquesta nova manera agradi tant o més que abans, i si no, m’hes igual, al menys jo sé que aquí està, i, si d’aquí uns anys, em poso nostàlgic de com, recordant els vells temps, sempre podré recórrer aquí de nou. Fins aviat, muraguilles.